The Liebster Award #3 & #4

Hello beauties,

Sunt foarte incantata sa va anunt ca am mai primit inca doua nominalizari la The Liebster Award. Prima nominalizare este de la de la Jloeveblogger, iar a II-a de la Ioana (pe ea o gasiti aici).

liebster-awardVreau sa va multumesc pentru nominalizari. Sunt flatata de faptul ca v-ati gandit la mine.

Asa cum o cere traditia si regulamentul, o sa raspund la intrebari.

Jloeveblogger

  1. Care crezi ca sunt calitatile pe care trebuie să le aiba un blogger?

Cred ca este suficient sa aiba ceva de spus.

2. Consideri că ai unele sau toate calitățile pe care le-ai menționat mai sus?

Da. Asa imi place sa cred.

3. Consideri că ar putea ieși ceva profitabil de pe urma blogului pe care îl deții?

Da.

4. Există cineva care te-a inspirat să-ți creezi propriul blog? Dacă nu, ce te-a determinat să ai un blog, pe lângă ceea ce faci deja.

Exista mai multe persoane care m-au inspirat. Am fost, metaforic vorbind, aproape impinsa de la spate sa fac asta, dar nu regret nicio secunda.

5. Care este idolul tău în viață (dacă ai)?

Nu am. Admir multe persoane, dar nu pot spune ca am un idol.

6. Ce reviste citești de obicei?

Cam orice imi pica in mana. Interesele si preocuparile mele sunt dintre cele mai diverse.

7. Înainte să scrii ceva pe blog, te gândești mult?

Depinde ce inseamna mult. Cred ca fiecare are un mod diferit de a masura. Dar ca sa iti raspund la intrebare, inainte sa „public un nou articol”, lucrez la el pana ajunge sa imi placa mie, iar asta poate dura uneori. Tragic este ca la aproximativ 10 minute dupa ce a devenit vizibil pentru toata lumea, nu imi mai place.

8. Care crezi că este cel mai mare defect al tău?

Entuziasmul meu are fluctuatii.

9. Dar cea mai mare calitate?

Sunt descurcareata. Indiferent ce am de facut, gasesc o modalitate. Improvizez foarte mult.

10. Te-ar tenta să ai și un canal de youtube care să aibă legătură cu blogul? Dacă ai, preferi să postezi pe vlog mai mult sau pe blog?

M-am gandit sa imi fac si un canal de youtube, dar nu chiar acum. Probabil o sa postez la fel de des si pe vlog si pe blog.

11. De când ai propriul blog?

De la inceputul lunii aprilie a acestui an.


One Day Butterfly

  1. De cât timp deții blogul?

Aproximativ 4 luni

2. Ce te-a determinat să îți deschizi un blog?

Pasiunea pentru ceea ce fac, desenez si scriu pe acest blog.

3. În ce domeniu ai înscrie blogul tău? Argumentează alegerea.

Beauty/Fashion. Cred ca este destul de evident motivul.

4. Ce reprezintă blogging-ul pentru tine?

O modalitate de a impartasi cu ceilalti experiente si idei.

5. În această activitate – a blogging-ului – scrii într-un stil propriu sau te lași influențată de bloggeri cu experiență?

Am citit cateva bloguri si probabil, fara sa realizez, am imprumutat de la alti bloggeri un anumit stil, dar nu o fac intentionat. Incerc sa fiu cat mai naturala.

6. Numește 3 bloguri pe care le vizitezi des și de ce.

Nu stiu sa iti raspund la aceasta intrebare. Vizitez foarte multe bloguri, din multe domenii.

7. Care este sursa ta de inspirație?

Ma inspir din experiente. Atat ale mele cat si ale altora.

8. Ce ar trebui să știe ceilalți bloggeri despre tine?

Cand am facut acest blog, nu am vrut sa fie despre mine. Importanta este idea pe care incerc sa o promovez. Asta as vrea sa stie ceilalti. Daca totusi cineva vrea sa ma cunoasca pe mine, ar trebui sa stie ca nu prea imi place sa ma descriu. Daca vrea sa afle ceva trebuie sa puna intrebari si sa fie rabdator.

9. Unde îți vezi blogul peste 3 ani?

In topul blogurilor de profil. Sunt o optiminsta.

10. Prin ce se diferențiază blogul tău de multitidinea de bloguri din blogosferă?

Prin cel putin doua lucruri. In primul rand este mai orientat spre cititori decat spre cel care scrie. In plus, tema abordata, chiar daca nu este unica in blogosfera, este aratata dintr-un alt unghi.

11. Faci ceea ce ai visat să faci sau faci ceea ce faci doar pentru că împrejurările te-au adus aici?

Cate putin din ambele. Fac ceea ce imi place, dar la o scala mult mai mica decat mi-as dori. De ce? Pentru ca imprejurarile nu imi permit, deocamdata, sa o fac la nivelul la care mi-ar placea. Cred totusi ca sunt pe drumul cel bun.


Acestea au fost raspunsurile mele. Va multumesc inca o data pentru nominalizari!

Remember: You are beautiful…

output_mrXH17

Lasă un răspuns

