Trendurile mele favorite de vara

Hello beauties,

O sa ne mai putem bucura de vara, cel putin, o luna. Asadar, nu sunt pregatita inca de trendurile toamnei. Vreau sa celebrez aceasta vreme calda si o sa fac asta printr-un top 3 tendinte de vara.

girl-677576_640

Daca vrei sa vezi de unde poti cumpara produsele, da click pe fotografie 🙂

3. Dantela

Imi place mult acest material si cred ca nu exista sezon mai bun ca vara pentru el. Chiar daca este vorba doar de un mic accent, de o intreaga tinuta, o rochie eleganta sau de stilul boho, iubesc delicatetea dantelei. De asemenea, este un material foarte bun pentru vremea sufocant de calda.

lace

2. Dungile

Cand ma gandesc la dungi, imi vin in minte marinarii, marea si bineinteles vara. Incep sa cred ca acest trend este etern. Poti purta oricand dungi intr-un fel sau altul si daca stii cum sa alegi „dungile perfecte” tinuta te va avantaja.

stripes1. Floral

Flori, flori peste tot. Imi place sa fiu inconjurata de flori. Probabil ca am tendinta de a exagera deoarece imi place aproape orice are flori. Asadar, imprimeurile florale sunt trendul meu favorit vara. Aceste imprimeuri sunt atat de vesele si colorate ca nu ma pot abtine. Trebuie sa le am si sa le port… foarte des.

floral

Care sunt trendurile tale favorite vara? Remember: You are beautiful…

output_mrXH17

Lasă un răspuns

