Tratamente naturiste pentru parul gras

Hello beauties,

Intrebarea zilei: Cum scapam de parul gras?

In fiecare zi ne supunem parul la diverse teste: coafat, intins cu placa, uscatul cu feonul, ondulat etc. Toate aceste procedee, repetate constant fac ca parul sa se ingrase si ajungem sa-l spalam aproape in fiecare zi.

164H (1)

Inainte eu il spalam o data la doua zile, acum am inceput sa-l spal o data la trei zile. Era destul de enervat faptul ca doar in prima zi il aveam voluminos, iar a doua zi trebuia neaparat sa-l prind, pentru ca altfel nu-l puteam purta. Acum ma bucur de doua zile cu parul voluminos si asta doar pentru ca am inceput sa folosesc cateva tratamente naturiste.

Am incercat diverse metode, insa cel mai bine au dat rezultat acestea:

bubble-004Ajuta la eliminarea uleiului de la nivelul scalpului si al parului.

Cum il folosesti? Combina o cana cu apa cu o ceasca cu otet de mere si clateste parul dupa ce l-ai spalat cu sampon, dupa care clateste din nou cu apa calduta. Incearca sa-ti lasi parul sa se usuce natural si nu tine prosopul pe cap mai mult decat trebuie, pentru ca-i reduce din volum.

Pentru a scapa de mirosul de otet, poti adauga cateva picaturi de lavanda.

Eu las parul sa se usuce aproape complet, iar apoi il modelez putin cu peria rotativa.

bubble-005 Berea contine alcool ceea ce ajuta la uscarea parului, insa nu intr-atat incat sa deranjeze. Iti poti spala parul cu bere o data pe saptamana, este sufficient, si vei remarca curand rezultate. In plus, parul va capata si stralucire.




Eu am inceput sa folosesc aceste tratamente, daca le pot numi asa, cam de 3 luni si sunt super multumita de rezultate.

csadfw

Voi ce trucuri/tratamente folositi? In articolul de saptamana viitoare vorbim despre tratamente pentru parul uscat si deteriorate.

Remember: You are beautiful!

output_mrXH17

Lasă un răspuns

