Nominalizare Liebster Award #2

Hello beauties,

Sunt foarte mandra sa va anunt ca am fost nominalizata la Liebster Award, pentru a doua oara. Vreau sa ii multumesc Anei pentru aceasta nominalizare. Pe ea o gasiti aici 🙂 Cum nominalizarile le-am facut deja, o sa raspund doar la intrebari.

liebster-award

Completeaza „Daca…..”

Daca as avea mai mult timp…

De ce blogging? ( e un cliche, dar raspunsul e important pentru mine)

Intrebarea corecta pentru mine ar fi probabil: „De ce ti-a luat atat de mult sa te apuci de blogging?” Cand iti faci studiile in comunicare/pr/jurnalism este aproape necesar sa ai si un blog. Totusi, la mine, nu a fost asa. Am facut acest blog doar pentru ca mi s-a parut cea mai buna modalitate, probabil singura, de a face ceea ce imi place.

Ce asteptari ai de la blogul tau pe termen scurt/lung?

Pe termen scurt, ma astept ca blogul meu sa placa. Atat. Pe termen lung, sper sa creez o comunitate in jurul lui si sa reusesc sa schimb cate ceva. Da…sunt o visatoare. Incerc sa schimb lumea.

Ce lipseste blogului tau/al meu?

Cred ca le lipseste vizibilitatea.

Cine/ce te inspira?

În egala masura realitatea exterioara si trairile mele.

Ce carte imi recomanzi?

Stii momentul ala in care ti-e frica să faci o alegere ca sa nu lasi ceva important pe afara? Asta mi se intampla mie acum. Poate imi dai macar un indiciu in privinta preferintelor, ca sa aleg în cunostinta de cauza.

Daca fericirea ar fi o moneda de schimb, cat de bogat ai fi?

Cred ca as oscila între miliardar si muritor de foame. Trairile mele sunt foarte intense, indiferent de natura lor.

Ce ti-ai dori sa faci si nu ai facut pana acum?

Multe. Foarte multe! Sunt genul de persoana care vrea sa le faca pe toate. Inca nu am renuntat la ideea ca o sa fac intr-o viata cat in zece. Daca ar fi sa enumar cateva: pictura, dans, muzica (eventual un instrument), sport de performanta si lista poate continua la infinit.

Ce inseamna pentru tine sarea & piperul in materie de blogging?

Cred ca un blog trebuie sa aiba o identitate, iar bloggerul trebuie sa stie foarte bine cui i se adreseaza.

Impartaseste cea mai buna gluma auzita din ultimul timp?

Nu imi vine nimic în gand, doar gluma pe care mi-a spus-o o verisoara in timp ce mancam un mar, chiar azi. O mai auzisem si in trecut, dar e amuzanta de fiecare data.

Ce e mai rău decât să găsești un vierme într-un măr? Să găsești o jumătate de vierme.

Mancarea preferata este……

Este ca intr-o relatie – complicat. Depinde de starea de spirit. Nu am o mancare preferata.

6 gânduri despre &8222;Nominalizare Liebster Award #2&8221;

    1. Stiu ca a trecut o vesnicie, dar vreau sa spun in apararea mea ca am avut niste probleme de sanatate. Cat despre carti, cred ca preferata mea, din toate timpurile, ramane „Contele de Monte Cristo” a lui Alexandre Dumas. Daca nu ai apucat sa o citesti, nu e niciodata prea tarziu.

      Apreciat de 1 persoană

      1. Ma tot uit prin biblioteca incercand sa gasesc ceva ce merita recomandat. Banuiesc ca nu e cazul sa te trec prin toate acele carti „care trebuie citite intr-o viata” pentru ca le-ai citit deja. Daca vrei ceva „altfel” poti incerca „O femeie” – Peter Esterhazy. E genul ala de carte care chiar daca nu iti place (exista sanse mari), iti ramane in memorie.

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

