Corp real #1

Hello beauties,

Asa cum am promis, am o surpriza pentru voi. De fapt, va fi o intreaga saptamana plina de surprize. Ce fel de surprize? Categorii nou-noute!

Dar sa incepem cu inceputul. Astazi vorbim despre CORPUL REAL. Am incercat sa fac schitele mele sa para cat mai realiste, dar sunt totusi departe de realitate. Asadar, cu putin ajutor de la http://tracingrealbodymodels.org/, pot face asta acum.

Azi nu raspund la nicio intrebare, doar celebrez adevarata frumusete.

Modelul nostru este Valentina si aceasta este propunerea mea pentru ea:

REAL BODY

Am scris deja despre modul in care ar trebui sa ne alegem hainele in functie de silueta in articolele trecute. Daca le-ai ratat, le gasesti in categoria „Beauty in all shapes”.

Inchei cu cateva sfaturi pentru femeile care au aceeasi, sau aproape aceeasi conformatie ca modelul nostru:

  • Renunta la a mai purta atata negru (Recunoaste! Esti vinovata!) si incepe sa porti hainele care iti plac;
  • Marcheaza-ti talia;

  • Poarta bluze cu decolteu in V;

  • Fustele midi sunt mereu o idee buna, pentru aproape oricine;

  • Si nu in ultimul rand: Remember: You are beautiful

output_mrXH17

Lasă un răspuns

